Monthly Archives: Luty 2015

Sex bez zadyszki

Każdy mężczyzna w przyszłości stanie przed tym problemem. Rzecz jasna – im później, tym lepiej, ale jednak… Bo na razie wszystko jest ok, ale obiło ci się o uszy, iż można mieć kłopoty ze wzwodem, czy coś takiego. Ciebie to wprawdzie nie dotyczy, jeszcze by tego brakowało, jesteś w kapitalnej formie, ale tak na przyszłość – warto wiedzieć to i owo.
W pewnym wieku z rozrzewnieniem zaczynamy przypominać sobie młodość. Wszystko było wtedy śliczne, proste oraz łatwe. Przychodziło bez wysiłku. Jak chociażby właśnie wzwód. Miało się „naście” lat i twoim problemem było raczej to, jak ukryć przed otoczeniem widoczną ochotę na seks. Proszony do tablicy na lekcji odmawiałeś czasem wystąpienia przed klasą, ryzykując „bombę” w dzienniku, bo najzwyczajniej miałeś wzwód. A wszak nawet o niczym seksownym nie erekcja
dumałeś… Ot, tak, nie wiadomo dlaczego. Upłynęło ćwierć wieku i – proszę – sytuacja się zmieniła.
indeks1

Pierwszy klapa

Tylko bez paniki! No, łatwo powiedzieć, ale gdy pewnego razu twój członek odmawia współpracy – wpadasz w wielki żal. I nie jesteś odosobniony. Prawdopodobnie twoja kobieta również – może interpretować to jako znak, iż przestała być pociągająca, lub iż zdradzasz ją i jesteś przemęczony lub zaspokojony oraz już niezainteresowany seksem. Pretekst do kłótni tania kamagra
albo cichych dni gotowy, a na dodatek osobista klęska i utrata męskiej pewności, złość na siebie samego – po całości tragedia prosto z brazylijskiego serialu. Hola hola! Tak nie możesz tego zostawić.

Męska niemoc

Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, iż twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i to nie jest przyczyna do wstydu. Po drugie chwilowe niedomaganie nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż przestrzegam, abyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – można to naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! erekcja

Odnotowałeś pierwsze ślady choroby – co musisz zrobić?

Przełam opory i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, który spotkał właśnie ciebie. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy machiny, którą jest twoje ciało, abyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Oprócz tego często sprawdzaj ciśnienie tętnicze oraz poziom cholesterolu, aby ustrzec się częstej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz rodzinny oszacuje stopień rozwoju choroby i skieruje do właściwego fachowca – urologa albo seksuologa, który na pewno ci pomoże. Od lekarza rodzinnego możesz dostać także skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Problemy z erekcją to stadium odwracalne!
Standardowe leczenie prowadzone jest przeważnie za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc albo przyśpieszyć wyleczenie. Oto najważniejsze z nich:

1. Spożywaj zdrowe jedzenie

Unikaj tłustych mięs zastępując je owocami i warzywami. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżać libido). Mnóstwo warzyw i owoców to twarda zasada na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego i nadwagi. Jeśli chodzi o owoce, to wartościowe będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz zieleniny warto jeść czosnek i cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Można spytać też dietetyka o odpowiednią dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest rygorystycznym „niespożywaniem smacznych potraw”, lecz dopełnieniem dziennego menu w pokarmy wartościowe oraz zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Rozważ wdrożenie do swojego jadłospisu potraw z regionu śródziemnomorskiego, szczególnie zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Jest grupa produktów, które w pewnym stopniu pobudzą twój organizm do „działania”. Ogólnie uważa się (co więcej – jest to udowodnione), że lampka czerwonego wina przed miłosnymi igraszkami wzmaga aktywność seksualną. Unikaj jednak alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w drugą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który wpływa na lepsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Rzuć palenie

Palenie papierosów (również to bierne) oddziałuje źle na twoje ciało oraz libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to para po udanym seksie pali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, iż znacząco obniżają twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie groźne komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, iż będziesz nasiąknięty ich brzydkim zapachem. Wierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, czuję ze sporej odległości. Najbardziej uciążliwy zapach utrzymuje się we włosach, potem w ubiorze, o nieświeżym oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną dodatkowych kłótni oraz żenujących sytuacji między wami, także w sypialni. Oczywiste jest, że jako osoba paląca z pewnością nie pachniesz przyjemnie.

4. Zwiększ aktywność fizyczną

Aktywność seksualna jest na stałe powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak znaczące jest, abyś prócz dobrego odżywiania aktywnie uprawiał sport. Czynnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieganie lub zajęcia na siłowni oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. W tym miejscu dużo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak przypuszczam, nie są zbyt rozbudowane. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeśli będziesz pragnął systematycznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Regularnie staraj się uprawiać seks

Aby nie dopuścić do „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza recepta na przywrócenie regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa problemy (nawet w przypadku, kiedy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, gdyż to również pośrednio wpływa na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : tania viagra

Dziewięć sposobów na zwiększenie libido

4305-4054-wu.jpg

Poznaj kilka przetestowanych sposobów na to, żeby bardziej Ci się chciało i aby twoja i partnerki satysfakcja ze stosunku była o wiele większa.

Oto kilka prostych porad, żeby w twoim łóżku zrobiło się naprawdę przyjemnie!
1. Dotykaj swoją partnerkę
Jeżeli będziesz codziennie dotykał partnerkę, twoje ciało zacznie wydzielać hormony, które wzmocnią waszą więź. Amerykańskie badania dowiodły, że dotyk stymuluje wydzielanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która zespala pary ze sobą. Efekt jest oczywisty: częściej zaczynasz mieć niegrzeczne myśli.
2. Wyjdź na słońce

Godzina spędzona w pełnym słońcu może zwiększyć ilość testosteronu (najważniejszego męskiego hormonu) w twoim ciele aż o sześćdziesiąt dziewięć % – tak twierdzą badacze z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Dodatkowo promienie słońca obniżają ilość melatoniny, hormonu, który działa niekorzystnie na płodność oraz popęd seksualny. Solarium też tak działa.
3. Aranżuj romantyczne seanse filmowe

Według naukowców z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może doprowadzić do tego, że mężczyzna stanie się bardziej romantyczny i czuły. Zauważyli oni, iż filmy miłosne podnoszą ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wzrost libido – aż o 10 procent. Najżmudniejszmy twoim zadaniem będzie znalezienie takiego filmu, w czasie którego uda ci się nie usnąć.
4. Kiedy tylko masz ochotę to ziewaj
Ziewanie oraz erekcje są dozorowane przez ten sam związek chemiczny: tlenek azotu. Ziewając, przygotujesz ścieżki neurochemiczne, dzięki którym staniesz na wysokości zadania, kiedy zajdzie tego typu konieczność. Oprócz tego ziewanie powoduje, iż czujesz się odprężony, a do twojego penisa przypływa więcej krwi.

5. Pij ekstrakt z granatu
Codziennie wypijaj szklankę soku z granatu. Badania dokonane na Uniwersytecie Kalifornijskim udowodniły, cialis
że owoc ten powiększa przepływ krwi do twojego narządu płciowego. Oprócz tego sprawia, iż całujesz z większą namiętnością.
6. Otocz się wonią wanilii

Zapach wanilii efektywnie wzmacnia przepływ krwi do penisa – tak mówią badacze z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia zwiększa wytwarzanie fal alfa w mózgu, które relaksują i pomagają wyzbyć się zahamowań. Struktura chemiczna wanilii jest podobna do dopaminy – substancji wytwarzanej w mózgu, która generuje podniecenie seksualne. Rozumie się samo przez się, że nabywanie lodów waniliowych jest o wiele mniej kłopotliwe niż wyposażanie się w specyfiki na potencję.
7. Jedz lekko
Jeśli facet je zbyt mało cynku, jego organizm produkuje mniej testosteronu. W związku z tym warto włączyć do diety sporo potraw mięsnych, orzechów, nabiału oraz pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij również o witaminie C, która zwiększa stan oksytocyny w organizmie oraz wspomaga funkcjonowanie gruczołów płciowych.
8. Przestań być palaczem

Nikotyna znajdująca się w papierosach może spowodować zwężenie naczyń krwionośnych, utrudniając napływ krwi do penisa. Pewne doświadczenie udowodniło, że spalenie jedynie dwóch papierosów może sprawić, iż erekcje będą bardziej miękkie. Nie zapominajmy także o innych negatywnych atrybutach palenia, takich jak nieświeży oddech, żółte zęby oraz zmarszczenia skóry.
wiecej na naszej stronie kamagra zel